Anketa na digitalnim medijima

Ovde ćete moći da vidite nešto naprednije korišćenje digitalnog medija koje uključuje interakciju sa posmatračem. Takva kampanja može (a ne...

#LicaOvogGrada za koja će se tek čuti

Nastavak nagrađivane kampanje kompanije Alma Quattro i agencije Friday Finally, mogli ste da vidite u proteklom periodu na ulicama Beograda....

Prvi put podaci merenja kretanja u pešačkoj zoni Beograda

Cilj istraživačkog projekta Alma Quattro i Ipsos Strategic Marketing bio je da se putem brojanja ukupnog broja prolaznika izvrši procena...
{"dots":"false","arrows":"true","autoplay":"true","autoplay_interval":"5000","speed":"1500","loop":"true","design":"design-2"}

28. jun 2024.
Anketa na digitalnim medijima
Ovde ćete moći da vidite nešto naprednije korišćenje digitalnog medija koje uključuje interakciju sa posmatračem. Takva kampanja može (a ne mora) da bude povezana u isto vreme na Digital OOH, standard OOH, Online pa čak i na TV i Press-u. U ovom primeru kreiraćemo kampanju koja se oslanja na anketu. Rezultati ankete se mogu videti posle popunjavanja. Imaćemo samo jedno pitanje ali može ih biti i više.
6. jun 2024.
3D simulacija na LED ekranu
Ovo je opis izrade i prikazivanja 3D rešenja na klasičnom LED ekranu, bez zakrivljenja ili uglova. Radi se o simuliranju 3D-a gde se oslanjamo na ugao gledanja i u suštini pokušavamo da prevarimo posmatrača i uverimo ga da slika koju vidi ima dubinu. Uspešnost zavisi od sadržaja, kvaliteta izrade modela, položaja medija itd.
24. maj 2023.
#LicaOvogGrada za koja će se tek čuti
Nastavak nagrađivane kampanje kompanije Alma Quattro i agencije Friday Finally, mogli ste da vidite u proteklom periodu na ulicama Beograda.
Jedna kampanja u OOH prostoru je tokom protekle godine izazvala salvu komentara i interesovanja o brendu koji stoji iza nje, što joj je osiguralo i nagradu na Kaktus festivalu, upravo u outdoor kategoriji.
24. april 2023.
NOVI SAD paketi – Scroll, Backlight i Billboard
Zašto paket, a ne odabir pojedinačnih lokacija?
Zato što svaki paket podrazumeva optimalnu pokrivenost unutar mreže. Za sve one koji žele da ostvare komunikaciju na outdoor-u, ali nisu sigurni u kom obimu na kojim lokacijama, mi smo tu da pomognemo.
18. septembar 2018.
Alma Quattro i “Šta ima?” vas izazivaju da učinite dobro delo
Sredinom septembra 2018. godine, kompanija Alma Quattro je postala zvanični pokrovitelj projekta “Šta ima?” iza kojeg stoji udruženje “Dobro delo” i Stefan Nikolić, kao njegov osnivač. Slogan udruženja je “Izazivamo te da učiniš dobro delo”.
16. jul 2018.
“Dajte krv, podelite život, budite tu za drugoga”
Tokom jula meseca na mreži AQ je započeta kampanja koja se realizuje uz podršku Instituta za transfuziju krvi Srbije, Crvenog krsta Srbije, Ministarstva zdravlja Republike Srbije, Uprave za biomedicinu i agencije Go Hektik, pod sloganom “Dajte krv, podelite život, budite tu za drugoga”.
30. novembar 2017.
AQ Live Touch paneli
Alma Quattro je u okviru redovne dinamike obnove i zamene postojećih autobuskih stajališta u centru grada izvršila zamenu starih stajalištima nove generacije. Ono što je zanimljivo kod novih stajališta javnog gradskog prevoza je to da njihov integralni deo čine tzv.„Live Touch Panel-i“.
10. novembar 2017.
Z generacija i oglašavanje, status: Komplikovano je
Najnovije Kantar Millward Brown istraživanje otkriva da je OOH omiljeni tip oglašavanja od generacije Z do generacije Y što može mnogima biti iznenađujuće. Dakle, zašto ove mlade, prevashodno hi-tech generacije preferiraju tradicionalne medije od digitalnih?
27. oktobar 2017.
UNICEF – Svaki trenutak je važan
Ove godine UNICEF obeležava 70 godina rada u Srbiji. Prve aktivnosti su pokrenute davne 1947. godine, kada je UNICEF obezbeđivao prve pakete humanitarne pomoći bivšoj Jugoslaviji, a saradnja je nastavljena kroz prikupljanje sredstava za rad UNICEF-a i pomoći deci širom sveta.
23. oktobar 2017.
#KampanjaNaDar
Povodom 5. rođendana, Marketing mreža pokrenula je društveno odgovornu akciju #KampanjaNaDar koju je podržalo i aktivno se uključilo 17 kreativnih, PR i digitalnih agencija u Srbiji. Agencija za integrisane komunikacije „Executive Group“, kao kreativni partner, osmislila je akciju i dala podršku u njenoj realizaciji, a OOH partneri akcije su kompanije Alma Quattro i DPC Group i medijski partner akcije je Arena Sport TV.
17. septembar 2015.
Alma Quattro – unapređenje medija LED sistemima
Firma Bright Green Technology susrela se sa predstavnicima Alma Quattro na kongresu FEPE i ubrzo nakon toga je posetila Srbiju kako bi pronašla lokaciju za probno postavljanje LED sistema Bright Green. Nakon probne instalacije u februaru mesecu, Alma Quattro je odlučila da sprovede program modernizacije i prilagođavanja svojih 100 prosvetljenih medija koristeći LED sisteme.