28. jun 2024.
Ovde ćete moći da vidite nešto naprednije korišćenje digitalnog medija koje uključuje interakciju sa posmatračem. Takva kampanja može (a ne mora) da bude povezana u isto vreme na Digital OOH, standard OOH, Online pa čak i na TV i Press-u.
U ovom primeru kreiraćemo kampanju koja se oslanja na anketu. Rezultati ankete se mogu videti posle popunjavanja. Imaćemo samo jedno pitanje ali može ih biti i više.
6. jun 2024.
Ovo je opis izrade i prikazivanja 3D rešenja na klasičnom LED ekranu, bez zakrivljenja ili uglova.
Radi se o simuliranju 3D-a gde se oslanjamo na ugao gledanja i u suštini pokušavamo da prevarimo posmatrača i uverimo ga da slika koju vidi ima dubinu.
Uspešnost zavisi od sadržaja, kvaliteta izrade modela, položaja medija itd.
24. maj 2023.
Nastavak nagrađivane kampanje kompanije Alma Quattro i agencije Friday Finally, mogli ste da vidite u proteklom periodu na ulicama Beograda.
Jedna kampanja u OOH prostoru je tokom protekle godine izazvala salvu komentara i interesovanja o brendu koji stoji iza nje, što joj je osiguralo i nagradu na Kaktus festivalu, upravo u outdoor kategoriji.
Jedna kampanja u OOH prostoru je tokom protekle godine izazvala salvu komentara i interesovanja o brendu koji stoji iza nje, što joj je osiguralo i nagradu na Kaktus festivalu, upravo u outdoor kategoriji.
24. april 2023.
Zašto paket, a ne odabir pojedinačnih lokacija?
Zato što svaki paket podrazumeva optimalnu pokrivenost unutar mreže. Za sve one koji žele da ostvare komunikaciju na outdoor-u, ali nisu sigurni u kom obimu na kojim lokacijama, mi smo tu da pomognemo.
Zato što svaki paket podrazumeva optimalnu pokrivenost unutar mreže. Za sve one koji žele da ostvare komunikaciju na outdoor-u, ali nisu sigurni u kom obimu na kojim lokacijama, mi smo tu da pomognemo.
14. februar 2023.
Cilj istraživačkog projekta Alma Quattro i Ipsos Strategic Marketing bio je da se putem brojanja ukupnog broja prolaznika izvrši procena potencijalnog auditorijuma koji je u kontaktu sa AQ digitalnim medijima u pešačkoj zoni grada.
12. maj 2022.
Nastavak nagrađivane kampanje kompanije Alma Quattro i agencije Friday Finally, mogli ste da vidite u proteklom periodu na ulicama Beograda.
28. februar 2022.
Tokom februara meseca na AQ mreži realizovana je kampanja „Život u tvojim rukama“.
31. decembar 2021.
Velika čast i zadovoljstvo nam je da smo i ove godine, kao pokazatelj ostvarenih poslovnih rezultata, dobili prestižni Platinasti sertifikat bonitetne izvrsnosti AAA
4. novembar 2021.
Sedmi festival integrisanih komunikacija KAKTUS 2021 održan je 2. i 3. novembra 2021. godine pod sloganom „Brendovi, vrhovi, bodlje i hladni tuševi“.
30. jun 2021.
Hrabar AQ tim proveo je nezaboravan dan u kanjonu reke Tribuće.
5. mart 2021.
Privredna komora Srbije u saradnji sa bonitetnom kućom Coface dodeljuje međunarodni sertifikat najuspešnijim privrednim društvima koja ispunjavaju određene kriterijume i na osnovu bonitetnih izveštaja.
12. januar 2021.
Godinu 2020. ćemo svakako pamtiti jer se definitivno razlikuje od svih prethodnih.
Uprkos brojnim ograničenjima i novonastaloj situaciji, uspeli smo da ostvarimo stabilan nivo poslovanja.
5. februar 2020.
Krajem januara meseca na AQ medijima realizovana je kampanja sa čuvenim portretima kraljice Natalije Obrenović i Karađorđa Petrovića.
22. januar 2020.
Dugogodišnja saradnja između O3ONE galerije i Alme Quattro vidljiva je širom zemlje.
8. januar 2020.
U 2019. godini kompanija Alma Quattro je proslavila 25 godina uspešnog poslovanja, a kraj decembra je obeležio još jedan AAA Zlatni sertifikat, pokazatelj bonitetne izvrsnosti.
28. novembar 2019.
Neobičan događaj po standardima advertajzinga započeo je pozorišnom predstavom koja je goste povela 75 godina u budućnost, kada Alma Quattro slavi svoj 100. rođendan.
17. novembar 2019.
Tokom oktobra i novembra meseca na Alma Quattro mreži u Beogradu i Novom Sadu, odvija se pomalo neobična Izložba na otvorenom.
16. april 2019.
Alma Quattro je 15. aprila 2019. godine postala jedna od 16 prvih članica Nacionalne asocijacije za etičke standarde u oglašavanju (NAESO).
25. mart 2019.
U sali Jugoslovenske kinoteke u Beogradu 23. marta, Trag fondacija dodelila je VIRTUS nagrade za filantropiju kompanijama, malim i srednjim preduzećima i pojedincima.
5. mart 2019.
“Humanitarna kafa” je događaj donatorskog karaktera koji se odvija u okviru projekta “Šta ima”. Idejni tvorac projekta je udruženje “Dobro delo” iz Vršca, a kompanija Alma Quattro je njen medijski pokrovitelj.
11. februar 2019.
Krajem januara meseca na Alma Quattro medijima u Beogradu, postavljena je pomalo neobična kampanja. Čak je namerno napravljena i slovna greška u tekstu, koja je dodatno isprovocirala i stručni i obrazovani deo javnosti.
24. januar 2019.
Tokom januara meseca Ministarstvo kulture I informisanja je nastavilo akciju “Negujmo srpski jezik” kojoj se priključila i kompanija Alma Quattro.
21. januar 2019.
Prema planiranoj dinamici inoviranja AQ mreže medija uvodimo digitalne panoe LED tehnologije formata 4×3 m.
28. decembar 2018.
U finalu 2018. godine, ALMA QUATTRO je primila još jedno poslovno priznanje za ostvarene rezultate.
25. decembar 2018.
I ove godine smo zajedno sa našim klijentima i partnerima proslavili predstojeće praznike, dobre partnerske odnose i najuspešniji novembar od osnivanja kompanije, koja broji preko 24 godine.
19. novembar 2018.
Dve naizgled nespojive teme, rat i humor će u sledećih mesec dana ići “ruku pod ruku”.
16. novembar 2018.
Četvrti po redu Festival integrisanih komunikacija KAKTUS 2018 u organizaciji Marketing mreže, održan je 12. i 13. novembra u hotelu Hyatt Regency u Beogradu.
30. oktobar 2018.
Dobročinstvo je oduvek postojalo u tradiciji našeg naroda. Činiti dobra dela je važno, jer predstavlja i jednu od najpoželjnijih društvenih vrednosti.
26. oktobar 2018.
U subotu, 20.10.2018. smo zatvorili blok predavanja “Mediji” na AcademIAA 2018, predavanjem “Prava mera OOH medija“. Sa više od 35 mladih nada oglašavanja smo podelili know-how vezan za prvi oblik oglašavanja na svetu.
24. oktobar 2018.
Naša ćerka kompanija, TAQ doo, zajedno sa agencijama Saatchi & Saatchi (Publicis Belgrade), Olaf & McAteer i Starcom je proslavila prvu nagrađenu kampanju plasiranu isključivo na TAQOO mediju.
18. oktobar 2018.
Prva konferencija o medijskim merenjima pod nazivom “Prava mera medija” održana je 4. oktobra u hotelu Falkensteiner u Beogradu.
18. septembar 2018.
Sredinom septembra 2018. godine, kompanija Alma Quattro je postala zvanični pokrovitelj projekta “Šta ima?” iza kojeg stoji udruženje “Dobro delo” i Stefan Nikolić, kao njegov osnivač. Slogan udruženja je “Izazivamo te da učiniš dobro delo”.
17. avgust 2018.
Međunarodni viteški festival „Despot Stefan Lazarević“ – JUST OUT Manasija održava se od 24. do 26. avgusta, pored zidina manastira Manasija.
16. jul 2018.
Tokom jula meseca na mreži AQ je započeta kampanja koja se realizuje uz podršku Instituta za transfuziju krvi Srbije, Crvenog krsta Srbije, Ministarstva zdravlja Republike Srbije, Uprave za biomedicinu i agencije Go Hektik, pod sloganom “Dajte krv, podelite život, budite tu za drugoga”.
27. jun 2018.
Svečana dodela Superbrands priznanja održana je u utorak, 19. juna u beogradskom hotelu Metropol Palace. Na svečanosti je prisustvovao veliki broj predstavnika kompanija, učesnika projekta i gostiju, kao i predstavnika medija.
30. maj 2018.
Dva billboarda koji su postavljeni još 2001. i 2002. godine, našli su se na putanji pešaka. U subotu, 26. maja, završeno je izmeštanje ovih objekata i pešaci ponovo mogu nesmetano da se kreću stazom koja je namenjena njima.
24. maj 2018.
U punoj sali Opera & Theatre Madlenianuma u Beogradu 12. maja, održana je konferencija na kojoj je čuveni Danac, Martin Lindstrom pokazao zašto se smatra marketing stručnjakom decenije.
27. april 2018.
Bisnode Srbija, vodeći provajder digitalnih poslovnih informacija u srpskoj poslovnoj sferi, dodelila je kompaniji Alma Quattro Gold Creditworthiness Rating Excellence Certifikate AAA.
26. mart 2018.
Zaječarsko pivo je pokrenulo nacionalnu kampanju “Otvorimo zajedno Narodni muzej“.
23. mart 2018.
Udruženje “Brend Stručnjaka” (BEA –Branding Experts Association) organizuje dolazak najvećeg svetskog brend eksperta, saradnika Filipa Kotlera, Martina Lindstroma.
20. mart 2018.
U okviru javno-privatnog partnerstva sa gradom Beogradom, Alma Quattro je postavila četiri automatska javna toaleta za potrebe grada Beograda.
16. mart 2018.
Treći po redu poslovni forum “Porodične firme – Stub razvoja ekonomije”, u organizaciji Color Media Communications i Centra za edukaciju “Pro Educa” održan je u sredu, 14. marta, u hotelu “Holiday Inn” u Beogradu.
16. mart 2018.
Četvrti po redu regionalni forum komunikacionih lidera IZAZOV 2018, u organizaciji portala Marketing mreža, održan je 12. i 13. marta u hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu.
17. januar 2018.
ADWEEK je u decembru formirao listu najboljih marketinških kreativnih oglasa za 2017. godinu, a prvo mesto pripalo je kampanji Fearless Girl koju je osmislila agencija McCann New York u saradnji sa State Street Global Advisors (SSGA), u čast međunarodnog Dana žena.
15. januar 2018.
Tradicionalna godišnja proslava Kajakašog saveza Srbije (KSS) „Dan kajaka“ održana je u petak 12. januara u beogradskom hotelu „88 Rooms“.
27. decembar 2017.
12. decembar 2017.
Deveta po redu konferencija „Umetnost komunikacije“ održana je 06. decembra u beogradskom klubu „Just&Lobby“ u organizaciji Društva Srbije za odnose sa javnošću. Na AQ mreži kampanja je realizovana u periodu od 20. novembra do 03. decembra.
1. decembar 2017.
U okviru programa AcademiAA koji je pokrenula IAA Srbije, Sandra Dejanović, Chief sales kompanije Alma Quattro je održala predavanje na temu OOH OMG!
30. novembar 2017.
Alma Quattro je u okviru redovne dinamike obnove i zamene postojećih autobuskih stajališta u centru grada izvršila zamenu starih stajalištima nove generacije. Ono što je zanimljivo kod novih stajališta javnog gradskog prevoza je to da njihov integralni deo čine tzv.„Live Touch Panel-i“.
10. novembar 2017.
Najnovije Kantar Millward Brown istraživanje otkriva da je OOH omiljeni tip oglašavanja od generacije Z do generacije Y što može mnogima biti iznenađujuće. Dakle, zašto ove mlade, prevashodno hi-tech generacije preferiraju tradicionalne medije od digitalnih?
7. novembar 2017.
Treći po redu Festival integrisanih komunikacija KAKTUS 2017 održan je 1. i 2. novembra u hotelu Crowne Plaza u Beogradu. Slogan ovogodišnjeg festivala bio je “Look sharp. Think sharp”, sa akcentom na pametnim i drugačijim idejama.
27. oktobar 2017.
Ove godine UNICEF obeležava 70 godina rada u Srbiji. Prve aktivnosti su pokrenute davne 1947. godine, kada je UNICEF obezbeđivao prve pakete humanitarne pomoći bivšoj Jugoslaviji, a saradnja je nastavljena kroz prikupljanje sredstava za rad UNICEF-a i pomoći deci širom sveta.
23. oktobar 2017.
Povodom 5. rođendana, Marketing mreža pokrenula je društveno odgovornu akciju #KampanjaNaDar koju je podržalo i aktivno se uključilo 17 kreativnih, PR i digitalnih agencija u Srbiji. Agencija za integrisane komunikacije „Executive Group“, kao kreativni partner, osmislila je akciju i dala podršku u njenoj realizaciji, a OOH partneri akcije su kompanije Alma Quattro i DPC Group i medijski partner akcije je Arena Sport TV.
18. oktobar 2017.
Univerzitetska dečija klinika Tiršova u Beogradu je jedna od najznačajnijih medicinskih institucija u zemlji i regionu.
16. oktobar 2017.
Social Impact Award je nagrada za najveće studentsko takmičenje na temu društvenog preduzetništva, ustanovljena 2009. godine od strane Univerziteta za biznis i ekonomiju iz Beča i Impact HUB-a.
6. oktobar 2016.
Na medijima Alma Quattro, na ulicama Beograda, aktuelna je najveća postavka umetničkih dela Muzeja savremene umetnosti.
17. septembar 2016.
IAA Serbia je kreirala program AcademiIAA sa ciljem da edukuje nove generacije lidera u svetu komunikacija.
18. decembar 2015.
Stvarno dobra žurka! Poseban senzibilitet i magična energija pevača Jovana Matića i benda GIFT učinili su ovo veče vrhunskim. Zahvaljujemo se svima koji su došli i podelili magiju sa nama!
17. septembar 2015.
Firma Bright Green Technology susrela se sa predstavnicima Alma Quattro na kongresu FEPE i ubrzo nakon toga je posetila Srbiju kako bi pronašla lokaciju za probno postavljanje LED sistema Bright Green. Nakon probne instalacije u februaru mesecu, Alma Quattro je odlučila da sprovede program modernizacije i prilagođavanja svojih 100 prosvetljenih medija koristeći LED sisteme.
9. jul 2015.
U prostoru Promenade u četvrtak, 09.07.2015. godine, Alma Quattro je organizovala outdoor after work party kojim su promovisali „letnje (pre)svlačenje“ kao ponudu kojom se pružaju posebne pogodnosti klijentima za oglašavanje u toku leta.
3. mart 2015.
U hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu, pred više od stotinu učesnika, održana prezentacija OMEX istraživanja. Događaj je organizovan od strane srpskog ogranka International Advertising Association (IAA Srbija).
5. jun 2013.
Alma Quattro jedan od ovogodišnjih dobitnika nagrade “Beogradski pobednik” koja se dodeljuje pod pokorviteljstvom Privredne komore Beograd za izuzetan doprinos i ostvarene rezultate u privređivanju.
28. mart 2012.
Obaveštavamo Vas da je u toku sprovođenje postupka pripajanja privrednih društava Air Media doo, International Metropolis Media doo, Europlakat YU i Novatel Media doo kao društava prenosilaca, privrednom društvu Alma Quattro doo kao društvu sticaocu.