Deci smo potrebni, i mi i vi
18. oktobar 2017.UNICEF – Svaki trenutak je važan
27. oktobar 2017.Povodom 5. rođendana, Marketing mreža pokrenula je društveno odgovornu akciju #KampanjaNaDar koju je podržalo i aktivno se uključilo 17 kreativnih, PR i digitalnih agencija u Srbiji. Agencija za integrisane komunikacije „Executive Group“, kao kreativni partner, osmislila je akciju i dala podršku u njenoj realizaciji, a OOH partneri akcije su kompanije Alma Quattro i DPC Group i medijski partner akcije je Arena Sport TV.
Agencije koje su se uključile u akciju su: McCann Beograd, Orange Studio, Popular, Idea+ Communications, Fullhouse, Ogilvy, New Media Team, Smart Vision, Havas Adriatic, Mullen Lowe&Friends, Degordian, Fusion Communications, April Studio, Web Media Agency, SuperDot, Rod & Rope, LUNA\TBWA i Komunikacijski laboratorij. One su donirale kampanje koje su promovisale socijalna preduzeća, kao svoj doprinos zajednici i razvoju socijalnog preduzetništva u Srbiji.
#Kampanje na dar koje su bile na AQ mreži u septembru 2017. godine su:
- Koba Yagi – edukativne Uradi sam igračke za decu;
- Bioidea – mreža malih radionica za izradu bio sapuna;
- Mamin san – udruženje “Mamin san” organizuje besplatnu školu roditeljstva i čiji je cilj briga o porodici;
- HAE Srbija – kampanja “Obučeni da spasu“ namenjena da se skrene pažnja na stručnu i širu javnost o oboljenju HAE o kojem se veoma malo zna;
- Zadruga Agro Iris – socijalno preduzeće čiji je osnovni cilj proizvodnja i plasman najkvalitetnijeg suvog voća i povrća;
- Lice Ulice – magazin “Lice ulice“ koji izlazi dva puta mesečno, a prodaju ga osobe koje se teže zapošljavaju;
- Šansa za roditeljstvo – ovo udruženje informiše javnost i ukazuje na značaj vantelesne oplodnje i kako da se razbiju tabui vezani za istu;
- Banka hrane – podrška Udruženju Banka hrane koje prikuplja namirnice i deli ih najugroženijim kategorijama stanovništva posredstvom socijalnih ustanova;
- Nepraktična žena – zanatska zadruga NEpraktične žeNE koja okuplja žene I muškarce, sa zajedničkim ciljem da proizvodima “narodne radinosti” autorke i autori progovore o ličnim borbama za bolju porodicu i pravednije društvo;
- Savez slepih – zakažite herojsku masažu u okviru Gradske organizacije slepih Beograda;
- Društvu matematičara – podrška Društvu matematičara Srbije koje svojim aktivnostima doprinosi napretku matematičarskih i računarskih nauka;
- Eco Beg – izrada eko-torbi od recikliranog materajala.
Agencije su se rado odazvale akciji kako bi pomogle u razvoju socijalnih preduzeća kojima zarađena sredstva ne služe uvećanju imovine pojedinaca, već se ulažu u svrhe kao što su zapošljavanje ljudi koji teže dolaze do posla, socijalne i medicinske usluge, obrazovanje, zaštita životne sredine ili kulturne aktivnosti u zajednici.
Na ovaj inovativan način se rešavaju različiti ekonomski, obrazovni, zdravstveni i ekološki problemi ljudi u zajednicama kroz svoj rad, tj. udruživanjem i korišćenjem održivih biznis modela.