Kaktus 2017
7. novembar 2017.AQ Live Touch paneli
30. novembar 2017.Najnovije Kantar Millward Brown istraživanje otkriva da je OOH omiljeni tip oglašavanja od generacije Z do generacije Y što može mnogima biti iznenađujuće. Dakle, zašto ove mlade, prevashodno hi-tech generacije preferiraju tradicionalne medije od digitalnih?
Generacija Z više voli tradicionalne reklamne forme, naročito OOH Prema WPP podacima, istraživačka i konsultantska kuća Kantar Millward Brown nedavno je objavila globalnu studiju koja se fokusira na stavove različitih generacija prema oglašavanju, sa fokusom na generaciju Z (16-19 godina). Studija je otkrila da su omiljene reklamne forme unutar generacije Z tradicionalni mediji. Zapravo, OOH je na vrhu liste sa 55% pozitivne percepcije ovog media, sledi oglašavanje u bioskopima (53%) i magazinima (51%). Interesantno je da podaci govore da tradicionalni mediji imaju veće rejtinge od svih ostalih digitalnih medija, bez obzira na tip ekrana (tablet, mobilni, laptop), pretraživača ili kompjutera.
Preferencije prema oglasnim porukama Z generacije ne korespondiraju sa njihovim navikama u konzumiranju media Doduše, nešto starija Y generacija (20-34 godina) i X generacija (35-49) takođe više vole tradicionalne reklamne forme, tako da se Z generacija u preferencijama ne razlikuje. Međutim, ključna razlika je u tome što X generacija, za razliku od Y i Z generacije, nije odrasla sa tabletima i mobilnim uređajima. Shodno tome, omiljene reklamne forme unutar X generacije su novine (55%) i magazini (56%).
Zanimljivi trendovi se pojavljuju kada posmatramo preferencije unutar Z generacije uz primenu istih parametara. Ova mlada publika je odrasla na digitalnim platformama i vole online; ¾ njih provodi više od sat vremena dnevno na internet-u, kako na kompjuterima tako i na mobilnim uređajima. Međutim samo trećina njih ima pozitivan stav prema online oglašavanju. Štaviše, Z generacija ulaže mnogo više truda da izbegne takve oglase:
- 70% izbegava oglasne online oglasne poruke – vs 66% Gen Y i 62% Gen X;
- 52% blokira oglasne poruke – vs 50% Gen Y i 41% Gen X.
Tradicionalno oglašavanje privlači publiku Uzimajući u obzir vrednosti Z generacije kada je u pitanju oglašavanje (tj, zahtevaju poštovanje njihove privatnosti), tradicionalne reklamne forme nailaze na bolji prijem među njima jer ne prekidaju njihove aktivnosti.
69% pripadnika Z generacije pozitivnije opaža reklamne forme koje se mogu izbeći.
Tradicionalne forme oglašavanja imaju komparativnu prednost usled pozicije koja im omogućava da privlače publiku u komunikaciju sa brandom i omogućavaju interaktivnost.
Saznajte više… http://www.jcdecaux.com/blog/gen-z-and-advertising-its-complicated