AQ Live Touch paneli
30. novembar 2017.#PRilika 2017
12. decembar 2017.U okviru programa AcademiAA koji je pokrenula IAA Srbije, Sandra Dejanović, Chief sales kompanije Alma Quattro je održala predavanje na temu OOH OMG!
Predavanje je održano 18.novembra u prostorijama IAA Academie sa ciljem da se novoj generaciji lidera približi OOH oglašavanje na reklamnim medijima. Polaznici su upoznati sa radom Alma Quattro kompanije koja komunicira sa širokim auditorijumom preko svoje mreže medija. OOH je svuda oko nas, moderan, inovativan, ne može se isključiti niti zaobići.
Predstavljeni su trendovi u OOH: ubrzana urbanizacija, digitalizacija, mobilnost i sve češće korišćenje tehnoloških inovacija, što znači da OOH komunicira brže, fleksibilnije, efikasnije, sa mnogo više odgovornosti. Snaga OOH se ogleda u tome da odredjenom auditorijumu prenosi poruku koja budi željenu emociju. Posebna pažnja se poklanja kreativnim i inovativnim idejnim rešenjima koja podižu vrednost brenda. Pričalo se i o prednostima i nedostacima Programmatic prodaje, kao i o Omex istraživanju, koje se odnosi na merenje vrednosti kampanja kroz kvantitativne pokazatelje.
Alma Quattro je društveno odgovorna kompanija koja kroz kontinuirano ulaganje u nove tehnologije utiče na fukcionalniji razvoj i atraktivniji izgled urbanih celina.