Kajakaški savez Srbije – “Dan kajaka”
15. januar 2018.IZAZOV 2018 – Forum komunikacionih lidera
16. mart 2018.ADWEEK je u decembru formirao listu najboljih marketinških kreativnih oglasa za 2017. godinu, a prvo mesto pripalo je kampanji Fearless Girl koju je osmislila agencija McCann New York u saradnji sa State Street Global Advisors (SSGA), u čast međunarodnog Dana žena.
Fearless Girl je deo kampanje koja podstiče kompanije da regrutuju žene u svoje odbore i da se utiče na rodnu ravnopravnost. Cilj kampanje je da se naglasi kako kompanije sa ženama na najvišim pozicijama ostvaruju bolje finansijske rezultate, kako su pokazala istražuivanja.
A kako drugačije pokazati pravu žensku snagu nego u obliku bronzane statue male devojčice sa rukama na bokovima koja smelo i odvažno gleda napred? Statua je postavljena je u zoru 07. marta prošle godine, u centru njujorškog Menhetn-a, u Bowling Green parku i gleda ka poznatoj skulpturi bika – Charging Bull. Bronzana statua visine 130 cm je bukvalno preko noći postala senzacija i glavna turistička atrakcija. Hiljade i hiljade fotografija i selfija je napravljeno pored statue u istoj pozi devojčice koja u sebi nosi snagu svake žene koja se bori za svoja prava i snove. U prvom trenutku, dozvola za postavljanje statue je dobijena na nedelju dana, zatim produžena na mesec dana. Zbog ogromnog interesovanja gradske vlasti su odlučile da statua ostane do 08. marta ove godine, a nastoji se da statua ostane trajno pristuna.
Kampanja Fearless Girl je dobila 4 Grand Prix nagrade na festivalu Cannes lions u kategorijama: Branded Content, Events/Experiential, Innovation, Out of Home and Public Relations competitions, dok je na Clio Awards festivalu dodeljeno 5 Grand Clios nagrada u kategorijama: Medium innovation, Corporate Identity, Brand Development, Public relations i Outdoor.
Fearless Girl je inspiracija za sve sledeće generacije koje imaju svoje snove i vizije o tome šta žele da budu. Savršeno dizajnirana marketing poruka koja priča svoju priču u spoljnom okruženju. Prema podacima, za 12 nedelja ostvareno je 4,6 biliona twitter impresija i 745 miliona instagram impresija, zvuči fascinantno, zar ne … A to je postigla samo jedna mala bronzana statua devojčice na asfaltu.
Outdoor je svuda oko nas i komunikacija putem OOH dotiče i deluje na sve ljude, bez obzira na njihove navike i stil života. U tome se ogleda i najveća snaga i važnost OOH medijskih poruka i oglašavanja.