Prava mera medija”, prva konferencija o medijskim merenjima
18. oktobar 2018.ALMA QUATTRO I TAQOO održali predavanje na AcademIAA 2018
26. oktobar 2018.Naša ćerka kompanija, TAQ doo, zajedno sa agencijama Saatchi & Saatchi (Publicis Belgrade), Olaf & McAteer i Starcom je proslavila prvu nagrađenu kampanju plasiranu isključivo na TAQOO mediju. Na jubilarnom 25. Golden Drum festivalu u Portorožu, sa kampanjom #checkit za klijenta Avon Serbia, osvojila je dve nagrade: Bronze Drum Adriatic Award (u kategoriji specijalnih nagrada) i Silver Drum (u kategoriji Activation).
Kampanja je bila nominovana u čak 3 kategorije: Innovative, Social good i Activation.
Lansirana povodom Nacionalnog dana borbe protiv raka dojke, 20. marta 2018. godine u trajanju od 11 punih dana na teritoriji grada Beograda, kampanja je plasirana isključivo preko mreže TAQOO, što daje na težini mediju koji postoji od aprila 2017. godine.
Sa prosečnim zadržavanjem na oglasu između 26 i 28 sekundi, analitika pokazuje da TAQOO oglas drži pažnju korisnika duže nego što traje prosečna TV reklama. Rezultati kampanje broje preko 45 000 redirekcija na sajt Avon Serbia.
Interaktivna priroda medija omogućava i odgovor na ponuđena pitanja, tako da je kampanja poslužila i kao istraživanje u kom je učestvovalo preko 10 000 ispitanika. Targetirana su oba pola, sa ciljem dizanja svesti o značaju samopregleda. Zaključak je da preko 48% žena vrši samopregled, dok će preko 64% muškaraca podeliti informaciju o važnosti samopregleda sa svojim najbližima.
Čestitamo kompaniji Avon Serbia i agenciji Publicis Belgrade kao nosiocu nagrade, kao i agencijama Olaf & McAteer i Starcom na uspešnoj realizaciji projekta od šireg društvenog značaja.
TAQOO predstavlja digitalnu ekstenziju OOH oglašavanja, koja građanima omogućava besplatan pristup kvailtetnoj Wi-Fi mreži uz serviranje samo jednog full screen oglasa pri prijavljivanju na mrežu. U isto vreme oglašivačima pruža priliku da uvežu OOH i digital, po prvi put na ovim prostorima i na (za sada) preko 120 lokacija na teritoriji Beograda. VIše informacija možete pronaći na www.taq.rs.
Video case study koji je obezbedio nominaciju na prestižnom Golden Drum festivalu možete pogledati ovde.