Alma Quattro: bez prepreke na putu
30. maj 2018.“Dajte krv, podelite život, budite tu za drugoga”
16. jul 2018.Svečana dodela Superbrands priznanja održana je u utorak, 19. juna u beogradskom hotelu Metropol Palace. Na svečanosti je prisustvovao veliki broj predstavnika kompanija, učesnika projekta i gostiju, kao i predstavnika medija.
Kriterijumi za dobijanje statusa Superbrand Serbia zasnovani su na tri glavne osobine brenda: prepoznatljivost i ugled; dugogodišnja doslednost i pouzdanost; korporativna odgovornost, odnosno odgovorno poslovanje.
Status Superbrenda u Srbiji dobilo je 236 kompanija u 35 kategorija. Na svečanoj dodeli podeljene su nagrade najboljim superbrendovima za 2017/2018 godinu u svojim kategorijama. Svi Superbrand učesnici dobili su luksuzno izdanje knjige u kojoj su imali mogućnost da dodatno promovišu svoje usluge, proizvode i poslovne poduhvate.
Status najboljeg Superbranda Srbije za 20107/2018. godinu dobile su sledeće kompanije:
- Zlatiborac u kategoriji Hrana;
- Tri Morave Vinarije Temet u kategoriji Vina;
- Gorki list i Žuta osa u kategoriji Alkoholna pića;
- Andol Actavis i Probiotic Hemofarm u kategoriji Farmaceutski proizvodi;
- Persil Henkel Srbija u kategoriji Proizvodi za održavanje domaćinstva;
- D. Aerodrom Nikola Tesla i DHL International u kategoriji Transport;
- Delfi knjižare u kategoriji Štampani mediji i izdavaštvo;
- eKapija, O2 Televizija i PRVA Televizija u kategoriji Elektronski mediji i Internet;
- Mercator S u kategoriji Lanci prodavnica i šoping centri;
- Generali osiguranje Srbije u kategoriji Bankarstvo, finansije i osiguranje;
- Alma Quattro i Ninamedia u kategoriji Usluge poslovne komunikacije;
- Opšta bolnica Bel Medic u kategoriji Zdravstvo;
- Airport City Belgrade u kategoriji Gradjevinarstvo i nekretnine;
- CRH (Srbija) i Keramika Kanjiža u kategoriji Građevinski materijal;
- A.D. Novi Sad;
- Tesla sistemi u kategoriji Energija.
Superbrands je nastao 1994. godine u Velikoj Britaniji i predstavlja vodeću svetsku platformu za promociju brendova i organizuje se u 88 zemalja širom sveta. Prvi put u Srbiji, Superbrands je pokrenuo TGI Group International d.o.o. 2007. godine, pod pokroviteljstvom matične grčke kompanije TGI Symeon G. Tsomokos S.A. (SGT), osnovane 2007. godine u Atini.
Status Superbranda pokazuje pozitivnu sliku koju kompanije svojim poslovanjem formiraju među svojim klijentima i potrošačima. Dobijanjem statusa Superbrands Srbija 2017/2018, kompanije i dobitnici ovog prestižnog priznanja iz Srbije pridružuju se jednoj velikoj globalnoj Superbrands porodici.