fbpx

Društvena odgovornost

.

Outdoor je, takođe, važan komunikacioni medij za nekomercijalne poruke, kulturne i socijalne projekte i dobrotvorne akcije.

Svake godine, shodno raspoloživosti oglasnog prostora, Alma Quattro podržava kampanje raznih neprofitnih grupa, organizacija i institucija koje promovišu društveno afirmativne akcije i inicijative, a čiji budžet ne dozvoljava plaćeno oglašavanje.

Za nas je ovo dvosmerna ulica jer kroz negovanje takve saradnje i mi dobijamo šansu da promovišemo društvene vrednosti za koje verujemo da svet čine malo boljim mestom.

Neke od inicijativa koje smo u poslednje vreme podržali su: Hopenhagen borba protiv globalnog zagrevanja Zemlje – deo svetske kampanje, Štrajk glađu protiv gladi – deo sveobuhvatne medijske kampanje u Srbiji, Borba protiv trafikinga, Škola bez nasilja – projekat pod pokroviteljstvom UNICEF-a, Dani Dunava, Bezbednost u saobraćaju – pod pokroviteljstvom gradskih uprava i institucija i Parking servisa u Beogradu, Svetski dan borbe protiv SIDE, Pomoć osobama sa invaliditetom kroz promocije humanitarnih koncerata, Pomoć deci sa posebnim potrebama, Pomoć deci sa oštećnim sluhom, Pomoć udruženju roditelja dece obolele od malignih oboljenja NURDOR, Projekat UNICEF-a o inkluzivnom obrazovanju.

AQ za naš grad

Kao integralni deo gradskog mobilijara u Beogradu, Alma Quattro postavlja i održava mrežu autobuskih stajališta. Naše stanice su napravljene po meri njihovih korisnika i prilagođene estetici grada, bezbednosnim zahtevima i regulativama urbanog planiranja. One poboljšavaju funkcionalnost javnog prevoza snabdevajući putnike korisnim podacima o transportu (info mape), zaklonom i mestima za sedenje, a istovremeno, putem reklamnih poruka, zabavljaju, informišu i pomažu da se prekrati vreme u čekanju.

Zaštita životne sredine

Poštovanje prema klijentima i socijalna odgovornost podrazumevaju i odgovoran odnos prema sredini u kojoj živimo. U tom smislu, Alma Quattro preduzima prve u nizu praktičnih koraka na planu ekološki savesnog poslovanja.

Mi čistimo i održavamo svoje konstrukcije sredstvima koja su bezbedna i ne zagađuju našu životnu okolinu i recikliramo reklamne postere po isteku kampanja, nakon njihovog rashodovanja.

Celokupna mreža se čisti i održava specijalnim sistemom interno proizvedene demineralizovane vode, bez dodatnog korišćenja deterdženata ili drugih hemijskih sredstava.

Zamenom običnih fluo cevi LED sistemima, ne samo da se štedi energija, već se smanjuje i emisija ugljen dioksida. Više o zameni tehnologije u prosvetljenim medijima možete pročitati u ovoj vesti.