Novi javni toaleti u Beogradu
20. mart 2018.Zaječarsko pivo: “Otvorimo zajedno Narodni muzej“
26. mart 2018.Udruženje “Brend Stručnjaka” (BEA –Branding Experts Association) organizuje dolazak najvećeg svetskog brend eksperta, saradnika Filipa Kotlera, Martina Lindstroma.
Simpozijum će biti održan u subotu, 12. maja sa početkom od 11 časova u Opera & House Madlenianum u Beogradu za 500 odabranih delegata.
Martin Lindstrom je autor sedam svetskih bestselera iz oblasti brendiranja, među prvih 30 najmoćnijih ljudi na Forbs-ovoj listi, a ujedno i poštovan od strane klijenata i brendova kao ekspert koji specifičnim talentom biznis probleme pretvara u dobitke. Konsultant je kompanije LEGO od svoje dvanaeste godine, a Microsoft, Uniliver, Toshiba, Disney i American Express su samo neki brendovi na kojima je ostavio trag i svojim znanjem transformisao njihovo poslovanje.
“Znanje koje možeš da iskoristiš “ je slogan prvog ARK Regional Branding Symposium–a. Na ovom interaktivnom događaju, delegate će kroz četiri dinamična bloka predavanja voditi lično Martin Lindstrom i to kroz jedinstven proces koji je godinama usavršavao i uspešno primenjivao u praksi. Delegati će imati ekskluzivno pravo da taj proces nauče, razgovaraju lično sa Martinom i dobiju savete kako da unaprede svoje poslovanje.
Patron simpozijuma je Alma Quattro.
Kao kompanija koja govori jezik outdoora, Alma Quattro pažljivo sluša klijente i prilagođava pristup njihovim invdidualnim potrebama. Novi uvidi i drugačiji ugao posmatranja mogu da daju nove ideje, podjednako i brendovima i kompanijama.
Martin Lindstrom u svojim istraživanjima posebnu pažnju posvećuje ponašanju i navikama ljudi. U svojoj knjizi “Small data” otkriva svoja zapažanja i način kako da bolje razumemo ponašanje okruženja. Kompanija Alma Quattro podržava ovakav način istraživanja i razmišljanja jer “mali podaci” pomažu da se oglasne poruke prenesu pravim ljudima u pravo vreme.
Ukrcavanje je počelo. Pozivamo vas da nam se pridružite i iskoristite jednstvenu priliku da čujete Martina Lindstroma uživo i promenite način na koji ste do sada posmatrali brendove.
Sve detaljne informacije o samoj prijavi i o događaju su dostupne na sajtu ARK Branding Symposium: (https://arksymposium.com), kao i na sajtu Martina Lindstroma: (https://www.martinlindstrom.com).