Alma Quattro, nosilac Zlatnog sertifikata bonitetne izvrsnosti
27. april 2018.Alma Quattro: bez prepreke na putu
30. maj 2018.U punoj sali Opera & Theatre Madlenianuma u Beogradu 12. maja, održana je konferencija na kojoj je čuveni Danac, Martin Lindstrom pokazao zašto se smatra marketing stručnjakom decenije.
Dolazak Martina Lindstroma je organizovalo udruženje “Brend Stručnjaka” (BEA –Branding Experts Association) u okviru prvog ARK Regional Branding Symposium–a.
BEA udruženje se sastoji od šest mladih i talentovanih studenata i diplomaca sa FON-a i Ekonomskog fakulteta: Miljana Nikodijević, Tijana Stamenković, Milica Đotunović, Anica Lapčević, Bojana Andrić i Dušan Tašin. Njihova misija je da pokažu mladim ljudima da je moguće realizovati velike projekte po svetskim standardima i u našoj zemlji. Realizaciji projekta doprineli su studentkinja Iva Kujundžič kao slikarka i ilustratorka, Aleksandra Đoković, koja je otpevala autorsku kompoziciju “London blues” i Nikola Ćirković kao fotograf.
“Znanje koje možeš da upotrebiš “ je slogan ARK Regional Branding Symposium–a. Na ovom interaktivnom događaju, učesnici konferencije su imali priliku da razgovaraju lično sa Martinom Lindstromom i dobiju savete i predloge kako da unaprede svoje poslovanje na primeru web sajtova kompanija.
Energičan i provokativan, Martin Lindstrom je kroz četiri dinamička bloka predavanja predstavio svoju metodologiju iz oblasti brendiranja. U svojim istraživanjima Martin posebnu pažnju posvećuje ponašanju i svakodnevnim životnim navikama. Boravi u domovima ljudi širom sveta, posmatra i analizira detalje poput magneta na frižiderima, rasporedu nameštaja i bojama u sobama, načinu na koji se odlaže obuća ili odeća i pokazuje kako se možemo “emotivno” vezati za Roombu (robot usisivač). U svojoj najnovijoj knjizi “Small data” otkriva svoja zapažanja i način kako da bolje razumemo ponašanje ljudi iz okruženja.
Sa 12 godina Martin je postao najmlađi zaposleni u kompaniji LEGO. Danas je autor sedam svetskih bestselera iz oblasti brendiranja i među prvih 30 najmoćnijih ljudi na Forbs-ovoj listi. Na svoj specifičan način kombinuje svoja zapažanja i dobijene podatke i donosi strategijska rešenja koja biznis probleme pretvaraju u dobitke i pozitivne rezultate.
“Mali tragovi mogu otkriti velike trendove” kaže Martin, a na nama je da ih posmatramo, otkrijemo i primenimo.
Među kompanijama koje su podržale projekat je i Alma Quattro.