Alma Quattro i “Šta ima?” vas izazivaju da učinite dobro delo
18. septembar 2018.Silver Drum i Bronze Drum Adriatic Award za #CHECKIT kampanju plasiranu na TAQOO mreži
24. oktobar 2018.Prva konferencija o medijskim merenjima pod nazivom “Prava mera medija” održana je 4. oktobra u hotelu Falkensteiner u Beogradu.
Konferencija je reailizovana u organizaciji Asocijacije medija i Color Media Communications, a u saradnji sa Ministarstvom kulture i informisanja Republike Srbije i uz podršku USAID-a.
Učesnicima i gostima konferencije prvo se obratila Dalila Ljubičić, izvršna direktorka Asocijacije medija, zatim Even Trejs, direktor USAID projekta za jačanje okruženja za održivost medija i Srđan Bogosavljević, profesor Ekonomskog fakulteta koji je održao predavanje uz prezentaciju na temu “Kuda ide medijsko tržište Srbije”.
Sledeću prezentaciju “Ekonomska održivost evropskog i news media ekosistema” održao je Jakob Gameltoft iz News Media Europe, nakon čega je započet prvi panel. Na temu “Regulacija i samoregulacija u oblasti medijskih merenja”, moderator Miloš Stojković, medijski ekspert i advokat, razgovarao je sa panelistima: Vandom Kučerom, IAA Srpski ogranak, Borkom Rajšić iz Ministarstva kulture I informisanja, Srđanom Miljkovićem, medijskim analitičarem i Jakobom Gameltoftom.
“Šta smo do sada merili a šta ćemo ubuduće” je bila tema drugog panela, o kojoj je moderator Predrag Kurčubić, generalni direktor IPSOS Srbija, razgovarao sa svojim gostima: Sanjom Pešić, generalnom direktorkom Alma Quattro, Robertom Čobanom, predsednikom Color Press grupe, Pushkarom Kulkarniem, Ipsos UK i Maximom Ryabinko iz Nielsen Worldwide.
O “Svetu baziranom na impresijama” i modelima merenja se pričalo na trećem panelu u kome su učestvovali: moderator Predrag Pejčić, analitičar digitalnog poslovanja u Ringier Axel Springer, Lukas Vinkler, menadžer razvoja Gemius Poland; Jan Jilak, direktor DotMetrics Hrvatska; Darko Jovančić, digital specialist, Veljko Popović, rukovodilac digitalnog sektora iz Pink International Company i Igor Žeželj, predsednik Upravnog odbora IAB Srbia.
Da li su potrebni podaci o merenjima, kako se oni koriste prilikom medija planiranja i koliko je važan ugled medija, pričali su moderator Marko Bojić, direktor Initiative agencije i panelisti: Marinela Ristić, iz agencije Media House, Tatjana Đurđević, menadžer medijskih I digitalnih komunikacija iz Telenora, Miroslav Paunović, generalni direktor RTV MAG, Gavrilo Tomić, direktor sektora analiza medijskog sadržaja u Ninamediji, Igor Kern, direktor ABC Hrvatska i Slobodan Krajnović, glavni i odgovorni urednik Radija i portala 021.
Tibor Kovač iz Asocijacije izdavača Mađarske je održao završni govor uz prezentaciju.
Konferencija “Prava mera medija” je prva strukovna konferencija o medijskim merenjima. Na konferenciji je pokrenuto pitanje o osnivanju JIC-a na medijskom tržištu Srbije o kojem se govori već duže vreme i ukazano je na značaj dostupnosti tačnih informacija o svim medijskim učesnicima.