Najveća virtuelna postavka iz kolekcije Muzeja savremene umetnosti u Beogradu
6. oktobar 2016.Deci smo potrebni, i mi i vi
18. oktobar 2017.Social Impact Award je nagrada za najveće studentsko takmičenje na temu društvenog preduzetništva, ustanovljena 2009. godine od strane Univerziteta za biznis i ekonomiju iz Beča i Impact HUB-a.
Već treći put u Srbiji ovaj projekat je organizovalo Udruženje Razlivalište uz podršku Ministarstva omladine i sporta Republike Srbije, kompanija Coca Cola Hellenic, Alma Quattro, Austrijske razvojne agencije, Erste Banke i ERSTE Fondacije.
Održano je 16 radionica u 8 gradova, takmičenju se pridružilo 320 učesnika. Na konkurs je stiglo 27 interesantnih ideja, a deset timova u inkubaciji je razgovoralo sa mentorima i ekspertima. Žiri u sastavu Branka Novčić Korać (FON), Ivana Stančić (Smart Kolektiv), Dušan Čavić (Ciklotron), Dušan Šaponja (Ciklotron), Dušan Vukanović (ICT Hub), Jovana Paljić (Coca-Cola HBC Srbija) i Sanja Mitić (EKOF) je imao težak zadatak da izabere najinovativnije i najuticajnije ideje.
Mentori koji su pomagali učesnicima u razrađivanju ideja su: Dragana Tomić Pilipović (Rural Hub Vrmdža), Ivan Bjelajac (MVP Workshop), Nemanja Cerovac (Source), Predrag Stošić (Radanska ruža), Sanja Pesic (Alma Quattro), Snežana Popov (Razbeerbriga), Sonja Dakić (Daj Daj), Sreten Vranić (Erste Bank), Vuk Nikolić (Trucktrack) i Zvjezdana Crnogorac (Via Academica), dok su konsultanti bili Filip Josipovic (Microsoft), Milan Trbojević (FT1P) i Jelena Ivić (Adecco).
Proglašenje pobedničkih ideja je bilo 03. oktobra u Impact hub prostoru u Beogradu.
Projekat „Mini Home“ iz Beograda odneo je nagradu Glas zajednice i osvojio besplatno učešće na međunarodnom samitu, kao i mentorsku podršku, dok su projekti „Pirate Art“ i „UrbiGo“ iz Beograda i „Eyephones“ iz Niša pored toga osvojili i novčanu nagradu u iznosu od 1.500 evra početnog kapitala za pokretanje biznisa.
Projekat „Mini Home“ se odnosi na minimalnu stambenu jedinicu koja zadovoljava osnovne stambene potrebe, montažno-demontažnog tipa, sa ciljem unapređenja uslova stanovanja socijalno i ekonomski ugroženih grupa.
Projekat „Pirate Art“ se odnosi na izradu estetskih obloga za protetička pomagala, izrađenih primenom 3D štampe, koje korisnici mogu dizajnirati po svojoj želji, a „Eyephones“ tim je kreirao naočare za gluve, koje im pomoću svetlosnih signala koji se aktiviraju na zvuke opasnosti pomažu da ostanu bezbedni u saobraćaju.
U 2017. godini, kroz program Social Impact Award u 18 zemalja prošlo je 6.000 učesnika i prijavljeno je 791 ideja.